sobota, 28 marca 2015

#6 Światło

"Oddał bym życie za słońce...."



Dziś w fortecy dzień niezwykły. Jak co roku obchodzone jest święto odzyskania światła. Jest to najradośniejszy dzień w roku. Nikt nie ma smutnej miny wszyscy bawią się nucąc wspaniały Szlagier Budowniczych. Cała masa atrakcji daje zajęcie wszystkim w mieście. Dyskoteki, balety i inne gry i zabawy takie jak  i klasyczna gra w szukanie się po fortecy połączona z omijaniem płonących pochodni.
Ludzie też bardzo lubią jak ten magik Roberto rzuca nożami w kobiety przyczepione do takiej tarczy, ale ja nie bo kiedyś nie trafił i strasznie się na nim zawiodłem. Moją ulubioną atrakcją jest chyba gra w 5318008, ale to raczej dla starszych więc nie będę teraz o tym wspominał bo przecież mogą to czytać potem dzieci. A tak w ogóle to przemyśl teraz ile razy w życiu zdarzyło Ci się bawić. Pewnie twoje myśli to sporo albo w pip. I widzisz to właśnie jest ważne. Liczenie ile razy się bawisz sprawia, że musisz to liczyć podczas zabawy i wtedy nie możesz oddać się w pełni zabawie. Jeśli tego nie wiesz to dobrze. A jak wiesz to jeszcze nie jest za późno. Chyba, że masz już ponad 80 lat. No dobra w sumie to i tak możesz jeszcze się bawić. Takie jest właśnie jedno z piękien tego dnia. Wszyscy się bawią młodzi i starzy, są nawet specjalne zabawy dla wieku tych powyżej pięciu set lat. Na ogół są nawet fajne. Sam kiedyś startowałem w wyścigu wózków inwalidzkich ale nie wygrałem bo gościu, który mnie pchał był strasznie słaby, Gdyby nie on to bym wygrał, dałem z siebie wszystko. Tych zabaw jest ogólnie sporo, więc nie sposób wszystkich wymienić jest nawet specjalna zabawa dla istot w wieku 26 lat. Ale najważniejszą zabawą, w której nie ma podziałów wiekowych i spotykają się na niej wszyscy jest defilada. Wydarzenie tak piękne, że aż ciężko je opisać to zapiera dech w piersiach jest fest. Och ja tu gadu gadu a defilada się za chwile zaczyna muszę pędzić. Żegnam.
- Eeee Karmazyn zaraz defilada!
- Tak tak już idę!
Żegnaj gazetko.

Aha no tak. Z okazji zabaw w fortecy zabawy również na blogu. Weź udział w Fortecowym Konkursie!